Buduj mięśnie i miej swoje wymarzone ciało

Czy często jesteś zmęczony? Czy starasz się robić rzeczy, z którymi twoi przyjaciele nie mają problemów? Czy starasz się schudnąć? Odpowiedzią na to jest rozpoczęcie ćwiczeń oporowych lub ćwiczeń siłowych w rutynie, więc czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.

Ważne jest spożywanie pokarmów i posiłków z węglowodanami po treningu i dniach odpoczynku. Pomoże to w szybszej odbudowie i rozwoju mięśni. Powodem tego jest to, że spożywanie węglowodanów powoduje wytwarzanie insuliny w organizmie, co z kolei spowalnia tempo, z jakim organizm rozkłada białka. Pomoże w tym nawet coś tak prostego jak banan lub kanapka z masłem orzechowym.

Spróbuj spać trochę węglowodanów i białek przed pójściem spać. Otrzymane kalorie spowodują zmniejszenie ilości białka rozkładającego się podczas snu. Jedzenie małej porcji sera i owoców to świetny sposób na zrobienie tego. Powinieneś także zjeść coś zaraz po przebudzeniu.

Wielu ludzi nie stosuje właściwej techniki podnoszenia ciężarów, ponieważ są zbyt skupieni na prędkości. Zamiast próbować wcisnąć jak najwięcej powtórzeń, skup się na powtarzaniu powtórzeń powoli i poprawnie. Bądź skupiony i upewnij się, że prawidłowo wykonujesz ćwiczenie.

Chcesz pchać, dopóki twoje ciało nie osiągnie bliskiej porażki. Awaria jest spowodowana, gdy twoje ciało nie pozwala ci na dalsze treningi, ponieważ jest zbyt zmęczone. Kiedy zaczynasz sesję na cały dzień, zacznij ciężko i zmniejsz wagę, którą podnosisz, abyś mógł kontynuować podnoszenie nawet po zmęczeniu twojego ciała.

Opinie na temat suplementu Metadrol

Jedz dużo białka, gdy jesteś na schemacie budowania mięśni. Pamiętaj, aby spożywać całe jedzenie z każdym posiłkiem. Dobrą zasadą jest spożywanie jednego grama białka na kilogram masy ciała. Dobrym źródłem białka o niskiej zawartości tłuszczu są ryby, niskotłuszczowe mleko i chude czerwone mięso.

Unikaj porównywania się z innymi na siłowni. Przydatne może być obserwowanie, jak inni widzą swoją formę, nowe ćwiczenia lub nowe typy sprzętu, ale bezpośrednie porównanie nie jest pomocne. Jest tak dlatego, że każdy ma inny typ ciała; to, co działa dla ciebie, może nie działać dla innych.

W dni po treningu najlepiej odpocząć i zjeść dużo węglowodanów. To pomaga Twojemu ciału budować mięśnie i regenerować się po wydatkach energetycznych podczas treningu. W ten sposób zobaczysz największy wzrost mięśni możliwy podczas treningu, który wykonałeś. Makarony, kanapki z masłem orzechowym i podobne produkty świetnie się do tego nadają.

Wykonywanie przysiadów jest niezbędne do rutynowych procedur podnoszenia. Squat zawiera wiele różnych grup mięśni. Aktywowane są nie tylko mięśnie pośladkowe i czworogłowe, ale także dolna część pleców, ścięgna udowe, rdzeń i ramiona. Ludzie, którzy regularnie robią przysiady, mają więcej masy mięśniowej niż ci, którzy tego nie robią.

Użyj supersets w swoim schemacie treningu. Wykonując dwa ćwiczenia z powrotem do tyłu bez odpoczynku, pracujące mięśnie są umieszczone na znacznie wyższym popycie. Supersety zazwyczaj obejmują przeciwstawne grupy mięśni, które obejmują biceps i triceps. Wykonując ruch izolacyjny po dużym złożonym ćwiczeniu, może wystąpić dodatkowy wzrost.

Nie zapomnij o znaczeniu odpoczynku w rozwoju mięśni. Wierzcie lub nie, wzrost faktycznie występuje podczas odpoczynku, więc jeśli nie będziecie go mieć wystarczająco, wasze mięśnie nie będą rosły lub będą odpowiednio kondycjonowane. Wypracowanie stymuluje mięśnie, a podczas odpoczynku ciało zaczyna pracować nad budowaniem mięśni. Musisz zrozumieć ten proces i wziąć pod uwagę kondycję mięśni lub budowanie rutyny.

Dostosuj spożycie żywności do swoich wysiłków. Powinieneś jeść więcej w dniach, w które planujesz ćwiczyć, szczególnie tuż przed i po treningu. W dni, kiedy nie ćwiczysz, wybieraj lżejsze posiłki i ograniczaj białka. Upewnij się, że wybierasz zdrowe produkty w dni, kiedy musisz jeść więcej.

Dodanie mięśni do twojego ciała zmieni każdą część twojego życia. Może znacznie podnieść poziom energii, dać siłę i wytrzymałość, o których nie wiedziałeś, a nawet pomóc w utrzymaniu idealnej wagi. Jest to sprawdzona metoda, która może drastycznie podnieść jakość życia, więc skorzystaj z porad tutaj, aby stworzyć niestandardową rutynę podnoszenia ciężarów już dziś!
Prześlij opinię
Historia
Zapisano
Społeczność